HTML

A múltam...

2012.10.23. 19:03 Pazmandi Fodor Judit

Kőbányán születtem (ahogy Deák-Bill is) 21 évig ott is éltem. Azután, hogy férjhez mentem, Leányfalura költöztünk. Hatalmas kert (1200 négyzetméter) egy kis téliesített nyaraló. Így indult. Jöttek sorban a gyerekek.

Ádám, Balázs és Éva. 

Gyerekek3.jpg

A nyaraló kicsi lett, építettünk egy nagy házat. Három gyerek, három szint.... A gyerekek megnőttek, szét rebbentek, maradt a három szint. Gyermekeim apja 2003-ban meghalt. Egyedül maradtam a három szinttel... 

2006-ban férjhez mentem. Elköltöztem a férjemmel Egerfarmosra. De innen már nem a múlt, hanem a jelenről szól a történetem.

Szólj hozzá!

Címkék: A Magamról múltam..

A bejegyzés trackback címe:

https://furgeujjak.blog.hu/api/trackback/id/tr384865055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása